Wiadomości z tagiem TVP2  RSS
2,08 mln widzów „The Voice Senior 3”. TVP2 liderem

18.01.2022 20:56

Trzecią edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,08 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż pokazywaną rok temu drugą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tagi: TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

„Stepowa miłość” zastąpi „Kozacką miłość” w TVP2, premiera 26 stycznia

18.01.2022 20:53

Od 26 stycznia TVP2 emitować będzie nowy serial „Stepowa miłość”, który w swoim paśmie zastąpi „Kozacką miłość”.

Tagi: TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Reklamy przy "Wiadomościach" droższe niż przy "M jak miłość"

18.01.2022 20:51

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo niemal 70 tys. zł trzeba zapłacić za emisję reklamy przy "Wiadomościach" i prognozie pogody w TVP1. Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

TVP1 liderem, Polsat i TVP2 wyprzedziły TVN. „M jak miłość”, „Fakty” i „Teleexpress” hitami

18.01.2022 20:49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” oraz dzienniki „Fakty” i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 1 proc. TVN na czele wpływów, duże wzrosty TVP1 i TVP2

07.01.2022 20:46

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w grudniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 0,85 proc. Liderem przychodów z reklam był TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tagi: TVP2, TVN
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Nielsen: 4,9 mln widzów „Sylwestra Marzeń” w TVP, 3 mln śledziło imprezę Telewizji Polsat

04.01.2022 21:09

Średnia widownia pokazanego w TVP2 i TVP Polonia „Sylwestra Marzeń” wyniosła 4,9 mln widzów, a „Sylwestrową Moc Przebojów” na antenie Polsatu, Polsatu News i Polsatu 2 śledziło 3,01 mln widzów. Nowy Rok z imprezami sylwestrowymi przywitało 9,36 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tagi: Polsat, TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

TVP2 nowym liderem. „Sylwester Marzeń”, „Fakty” i „Sylwestrowa Moc Przebojów” hitami

03.01.2022 21:50

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Sylwester Marzeń”, dziennik „Fakty” i „Sylwestrowa Moc Przebojów”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Dwójka, a w 16-49 pierwsze miejsce utrzymał Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  

Tagi: Polsat, TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Julio Iglesias Junior kolejną gwiazdą „Sylwestra Marzeń z Dwójką"

27.12.2021 20:48

Julio Iglesias Junior - syn Julio Iglesiasa i starszy brat Enrique Iglesiasa -  jest kolejną zagraniczną gwiazdą, która już 31 grudnia zaśpiewa podczas koncertu sylwestrowego TVP2.

Tagi: TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Julio Iglesias Junior kolejną gwiazdą „Sylwestra Marzeń z Dwójką"

27.12.2021 20:48

Julio Iglesias Junior - syn Julio Iglesiasa i starszy brat Enrique Iglesiasa -  jest kolejną zagraniczną gwiazdą, która już 31 grudnia zaśpiewa podczas koncertu sylwestrowego TVP2.

Tagi: TVP2
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

reklama
player+
Kontakt z nami